Syysjuttuja ja tukkaturinaa

Mä oon to do lista ihminen. Tykkään kirjata asioita ylös mitä pitäisi tehdä, säästää stressiä ja tulee varmimmin tehdyksi.

Mitä syysjuttuja olen tehnyt...
Kaivanut lintulaudan varastosta ja "asentanut" sen
Pihavalot on asennettu
Talvisemmat takit, hanskat ja kengät on kaivettu vintiltä
Ihan kesä-kesävaatteet laitettu laatikkoon ja sivuun vaatekaapissa
Ostanut linnuille auringonkukan siemeniä
Ensimmäiset jyvät linnuille jo annettu
Takka- ja lämmityskausi avattu.


To do-listalla
Loput ei-talvivaatteet (kesä-syksy) ja kengät pois
Kynttilöitä esiin sisälle ulos
Kesäkalusteiden suojaus/ varastoon siirto
Kanervat ruukkuihin
Ilmastoinnin putsaus/suodattimien vaihto ja talvipelti
Pihatalviteloilla vol. 26
Talvirenkaiden vaihto (vaihdatus) kahteen kiesiin. Vielä viime talvena vaihdoin renkaat toiseen autoon omin pikku kätösin, mutta nyt on molemmat ulkoistettu
Ja lisäksi miljoona pientä juttua, mitä ei edes muista...


Tälle viikonlopulle, kuten edelliselle ja seuraavallekkin viikonlopulle on pientä juhlan tynkää, jonne olen lupautunut menemään. Hiusten asettelu on aina projekti ja monesti on ollut suunnitelmissa, että harjoittelisi kivoja kampauksia, joita voi itse tehdä, mutta kiireessä sitten päädyn aina samaan tuttuun ja turvalliseen nutturaan, ehkä mä vielä joskus opettelen jonkun uuden jutun. Kampaajan tekemän kampauksen oon raatsinut ottaa about kerran vuoteen isompiin juhliin mennessä.


Tämän illan juhlat on jo taputeltu meidän bändin osalta ja nyt on ihana lököillä nukkumaan menoa suunnitellen, kun masu on "täynnä" ihanaa ruokaa ja koti on kuosissa, eikä mihinkään ole kiire aamulla.

Kauniita unia!




Kommentit

  1. Mä olen myöskin lista -ihminen ja nyt kun ne listat tuppaa olemaan vain tässä hatarassa päässä, niin suurin osa asioista jää tekemättä.
    Siispä työkokeiluun liittyvät asiat oli pakko kirjata tähän tietokoneen työpöydälle muistilapulle - tulivat paljon nopeammin hoidettuakin kun oli jossain ylhäällä!
    Toinen paikka mihin kirjaan tärkeitä asioita on liitutaulu - pöllö, mikäs muukaan :) Ja kolmantena puhelimen kalenteri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhelimen kalenteri ja muistio ovat arjen pelastus 😄.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli