Nytpä tahdon olla mä...

Lapsuuden laulu "Nytpä tahdon olla ma, pienen mökin laittaja, seinät kun saan valmihiksi" 🎶🎵 tuli mieleen kun bongasin just mulle sopivat talonrakennus ohjeet kauppareissulla. 

Päivän työkeikka sujui oikein mukavasti, vaikka eilen arvelutti tuleva ajokeli. Sää oli lopulta vallan mainio ja ihana talvinen maisema piristi mieltä, toisin kuin eilinen mustuus. Aamun sininen hetki oli myös upea. Todettakoon, että kyllä mä liikennettäkin seurasin, etenkin puskia, ettei peuroja pölähtäisi eteen vaikka ajaessa fiilistelinkin.

Arvuutellaan nyt, että missä kaupungissa kävin?

Tällaisen lounassalaatin kokosin itselleni kaupan salaattikärrystä. Annokselle ei kertynyt hintaa kuin 2,90€, jjoten lounas oli myös oikein edullinen.

Kävin eiliseen tapaan keskustelua itseni kanssa lenkille lähdöstä. Annoin sen verran periksi, etten lähtenyt ulos lenkille kun illan sää muuttui vesituhnuiseksi. Tein kuitenkin puolen tunnin treenin netin kautta. Nuo nettitreenit on aika mukavia, ei tietysti livetreenin veroisia. Mulla on muutama treeni rästissä 😬.

Nää reissupäivät on ruokailujen kanssa vähän haasteellisia tai vaati normaalia enemmän suunnitelmallisuutta. Toki tuota suunnitelmallisuutta tarvitaan ihan arkiruokailussa, koska huomaan kiireessä miettimättä tarttuvani yleensä vähemmän hyvään vaihtoehtoon. 

Tänään tein treenin, työpäivä sujui mukavasti ja syömiset oli bueno eli huippupäivä! Huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet.





Kommentit

  1. Hyvinhän noista haasteista olet selvinnyt. Minun pitäisi taas siirtyä salaatteihin. En edes muita, milloin olen viimeksi tehnyt. Kyllähän minä salaateista tykkään, mutta on jotenkin hankalaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Salaatit on hyviä! Hassuinta on se, että kun on drive päällä ei niiden teko tunnu yhtään hankalalta 😄 Normimoodilla jo hankalalta, puhumattokaan saamattomuusmoodista 🤣.

      Poista
  2. Mäestä arvellen Kuopio.
    Mitä oikea arvaaja saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuopio ei ollut oikea vastaus.

      Palkinnoksi oikeasta vastauksesta voisin postittaa pienen yllätyksen 😄

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli