Torstaita vaan

Pari päivää jatkunut niska jumi yltyi tänään iltapäivällä ja aiheutti armottoman päänsäryn. Olin sopinut meneväni illalla lenkille kamun kanssa ja olisi ollut tosi tylsä perua lenkille lähtö, mutta onneksi kikka kolmonen eli yrttisalvaa niskoihin, hieromatuoli ja särkylääke tunnin levon kera teki ihmeitä. 

Teimme n. 45 min lenkin. Muistin jopa laittaa Loopin, eiku ton Polarin päälle.

 Viime yön unidata oli sekin ihan ok. Huomioikaa aikainen nukkumaan meno 😄. Kun selailin noita unidatoja niin yöunet on olleet ihan mukavan pituisia vähintään sen 7 tuntia.

Herkutellut olen aivan liikaa ja annoskoissakin on petraamista eli lähtöpisteessä vol 10 879. Teletappi meiningillä... uudestaan!

Kuvassa yksi järkevimmistä annoksista, tosin hiukan isohko.




Kommentit

  1. No jo on dataa! :O Unidata mielenkiintoista, onko keskeytykset mainostaukoja? ;DD Taas ruokakuvia, onneks ei ole nälkä... .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan, että nuo "tauot" on kääntyilyä. Pitäisi perehtyä vähän paremmin dataan.

      Poista
  2. Sä sentään lenkkeilet. Mä en saa mitään aikaiseksi. En niin mitään. Jumitan vaan. Herra Vaakakin kiukuttelee mulle. Ja minä sille. Onneksi Puolisko käy kaupassa, niin herkut sentään mun osalta pysyy siellä. t. "J"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herra vaaka kiukuttelee myös täällä, mutta tunnustan, ihan syystä. Herkuttelumäärään jos suhteuttaisi lenkkeilyn, pitäisi minun varmaan lenkkeillä joka päivä monta tuntia.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli