Olemisen sietämätön keveys

Hui hulinaa melkoista haipakkaa on viime päivinä ollut. Oon yrittänyt pysyä kovasti kartalla. 


Kiireisen laiskan eväät haettiin matkan varrelta kaupasta. Ei terveellistä, mutta helppoa. En muista milloin olisin syönyt lauantaimakkaraa. Aika harvoin tulee tuota nostalgiaherkkua syötyä.

Mittailin eilen makkarin lämpötilaa, se on just passeli +18. Itse pitäisin lämmön vielä matalampana +16 olis ihan paras, mutta on kuulemma liian kylmää ukkokullalle. Heh, kirjoitin aluksi nuo luvut miinusmerkkisiksi 🤣. Vaikka oon mie kyllä nukkunut ulkona -18 asteessa makuupussissa.

Eli viileän aktiivista arkea on vietetty 😄. 



Kommentit

  1. Löördaagia, hyi. Jätän makkaran ottamatta jos ei ole kuin tuota tarjolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lauantaimakkara on ainoa jauhomakkara, josta tykkään.

      Poista
  2. Lauantaimakkara on ihan parasta. Minun uudenvuodenviettopaikassa on aina pötkö ihan minua varten. Lapsuuden parasta oli ranskanleipä lauantaimakkaralla.
    Huomasitko minut tuossa latokartanossa, kun ohitettiin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo lauantaimakkaran voittanutta 😄.

      Mie olin niin solmussa seikkaillessani navigaattorin kanssa, etten huomannut 👋.

      Poista
  3. Sipuliteemakkara on niiiin parasta, te lauantaiuskovaiset! ;D
    btw tiesitkö että Jethro Tull oli 1600-luvulla elänyt putkimies? uusi tuleminen bändin nimenä tuskin haittaa sielua...eh...=)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli