Joulukuu on startannut

Joulukuu tuo vuoden viimeinen kuukausi on startannut. Itselläni melkoisen kiireinen kuukausi lähes jouluaattoon saakka, mutta sitten voinen pitää kahden viikon loman... Oon tänään töissä yrittänyt kalenteroida kaikki mahdolliset tapaamiset ennen joululomaa. Tiukkaa meinaa tehdä, että saa kaikki händlättyä, mutta yritetään.

Suoritin tänään Osakaisen blogista löytyvän liikuntajoulukalenterin tehtävät. Tänään ne oli oikein mieluisat. Suurin osa on niista on helposti toteutettavissa, mutta oli siellä joitain haasteitakin Laiskiaiselle ;). Lisäksi vielä hulailin sen 20 minuuttia. 

Syömiset sitä samaa... Salaatti oli tänään kana sellainen, rahkaa, puuroo, ateriankorvikepatukka, jauhelihakeitto ja iltapalaksi vielä luvassa tuorepuuroa. Juomina vesi, kahvi, tee ja vichy. Viimeisen kuukauden aikana on juonut teetä enemmän kuin koko alku vuonna. Oon tällainen talviteen juoja :).

Tilasin laatikollisen ateriankorvikepatukoita, kun sain ne niin halvalla ;). Joo, mä oon välillä vähän Sulo Vilen. Nyt ne ei lopu ainakaan kesken. Mulla onkin tapana laittaa noita ateriankorvikepatukoita vähän joka kassiin, ettei ateriavälit pääse liian pitkäksi. Ei noi mitään ihmeen makuisia ole, mutta ihan toimivia hätävaroja. 


Tänään on satanut räntää, ehkä lumikin sieltä jossain vaiheessa tulee.

Hei tiesittekö, että ens kuun jälkeen on jo helmikuu ja siitä kolme kuukautta eteenpäin ollaan kesäkuun alussa ;).

Kommentit

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Heh, sä lasket kuukausia samalla tavalla kuin mä :)

    Paitsi nyt mä en hirveesti odota helmikuuta, kun en tiedä mitä sitten taas tapahtuu, mistä sitten saan rahaa, kuka sitten maksaa mun elämisen, kun ei ole sitä Joulupukkia :P Mutta onneksi asioilla on tapana selvitä, tavalla tai toisella ja kesällä on taas kivaa! Puolen vuoden päästä mulla on jo semmoinen sutina etten itekään pysy perässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Djuu ei helmikuuhun mikään kiire oo. Nautitaan hetkestä!

      Poista
  3. Hienoa, että liikuntajoulukalenterikin on avattu.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli