"Mä kolmatta päivää etenen, hyvin kulkee, takaan sen"

Hyräilee kolmatta linjaa sävelellä ...

Kaks ja puol päivää on edetty ja tänään joutui lounaalla vähän soveltelee. Olin koulutuksessa ja sinne en saanut raahata eväitä mukaan. Olin kyllä varautunut ottamalla shakerin ja dietmix satsin käsiveskaan, mutta päätin säästää ne välipalaksi, kun ruoka oli sellaista jota saattoi syödä. Arvioin lounaalla salaatin, raejuuston ja kanan määrän, ei varmaan mennyt pahasti mettään.

Fiilikset edelleenkin korkealla ja itse ruokavalion noudattamista, en pidä ongelmana. Mahdolliseksi ongelmaksi voi muodostua omat aikataulut, mutta suunnittelemalla asioita ajoissa uskon selviäväni niistäkin.

Ruokavalion vaikutukseksi täytyy todeta yleinen energiatason nouseminen, sitä jaksaa päivän paremmin. Olen huomannut myös unen laadun parantuneen kummasti muutamassa päivässä. 

Tsemppiä!!

Kommentit

  1. Kiva että muillakin menee hyvin ruokavalion kanssa :) Itelläkin vähän ongelmaa noiden ruoka-aikojen kanssa. Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä. Nauratti toi sun otsikko, koska mä meinasin eka laittaa saman otsikon päivälle 3.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli