Aurinkoinen torstai

Tänään on "huippuhyväfiilis". On pirtsakka olokin ;D.

Alkuviikon itsetutkiskelu tuntuu tehneen tehtävänsä. Tosin nää viikot ollu helppoja ja viikonloppuna on sitten mennyt enemmän tai vähemmän mettään.

Vannoin ja vakuuttelin, etten Liten jälkeen lähde enää mihinkään projektiin, mutta nyt olen miettinyt, että jos sittenkin lähtis Jutan Superdieetti kuvioon. Pudotettavaahan mul ei hirveesti oo (max 6kg), ennemmin mun proggis menee kiinteytyksen ja ylläpidon puolelle.  Tuo vaihtuva ruokavalio on se juttu joka eniten kiinnostaa. Kotisalilla kun ei oo ohjelman mukaisia laitteita ja mulla ei oo luovuutta siinä suhteessä et osaisin noita liikkeitä muokata meidän salin laitteisiin, enkä tässä vaiheessa oo vielä valmis vaihtamaan salia. Kotitreeni vaihtoehto on onneks olemassa mut se ei vaan tunnu luonnistuvan.

Tässä Litessä iski jossain vaiheessa stressi, kun en pystynyt ohjelman mukaan liikkumaan, vaan mun liikunta oli etupäässä lenkkeilyä, ryhmäliikuntaa ja meitin kuntosalia. Enköhän mä näillä kiinteydy jumpillakin, tosin tehokkaintahan olis kunnon salitreeni.

Odottelen huomista kun kuuta nousevaa, kun silloin on mahdollisuuus taas liikkua joko lenkin muodossa tai salilla, kun on ilta vapaa.

Tsemppiä!




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli