Kyllä lähtee... Meinaan Superdieetti

Ensimmäinen SuperDieettipäivä on siis käynnistynyt ainakin itselläni suurin odotuksin.




Aamupala oli oikein runsas ja oikeastaan ihan hyvää vaihtelua siihen tuorepuuroon jota, tässä olen popsinut lähes 3kk. Ihmettelen kyllä kovasti, etten siihen kyllästynyt. No, mä oon vähän tällainen tapoihini kangistuva ja kun jonkun oppii niin sillä mennään ;).

Lounas koostui pakastimesta kaivetusta paistetusta jauhelihasta, jossa tosin oli tomaattinen kastike, makaroonia ja salaattia. Välipalana jälleen itse tuunattua rahkaa.  Päivällisenä söin tonnikala pitoisen makaroni aterian salaatin kera. Pitäs huomenna käydä kaupassa, että saisi makaroonin tilalle perunoita. Ihan hyvää tuo makaroonikin on mutta, jotenkin tuo peruna maistuu paremmin.

Ruuat on tosiaan perusmättö, mikä valmistuu nopsaa,  ei siis mitään gourmeeta, kuten kuvista voi päätellä. Mä oon niin peruslaiska ruuan laittaja. Olishan se toki kiva syödä "kauniimmman näköistä ruokaa", mutta kyllä noillakin se kupu tulee ravittua.


Tänään oli tarkoitus vetäistä ensimmäisen kerran tuo kotitreeni ja samaan syssyyn sitten tehdä aerobinen kävelylenkki illalla. Mä en siis haaveilekkaan lähteväni aamulla tyhjällä vatsalla liikkeelle, kun mulle on aamut muutenkin jo ihan riittävän vaikeita. Tietysti voishan sitä vaikka kävellä 7 km töihin. Ainoa ongelma on tietysti se, että tarvitsen lähespäivittäin autoa työssäni.

Ihan ei liikunnat menneet niin kuin piti, mutta tein n. tunnin reippaan aerobisen kävelylenkin ja kotitreenin kävin kerran läpi lähinnä tutustuen liikkeisiin. Tuo kotitreeni tuntuu tosi tehokkaalta.

Mua hävettää ihan tunnustaa tuo lähtöpaino. Oon muutamassa viikossa tehnyt melkoisesti plussaa. Siis joo, tuo paino sisältää viikonlopun mässäyksen ja menkkaturvotusta, mutta silti. Odotan kyllä ekan viikon jälkeen "suurta pudotusta" vähintään 3 kg.  

Tästä lähdetään:
Paino: 75,2kg 
Haba: 30,5 cm
Rinnanympärys: 96 cm
Vyötärö: 79,5 cm
Lantio: 100 cm
Reisi: 56,5 cm

Tavoitteeni olla 66kg Superdieetin päättyessä!



Kommentit

  1. Tsemppiä vaan! Kyllä noi perusmätöt on perus hyviä! Samoilla mennään, paitsi suosin riisiä:)

    Kotitreeni on ihan uskomattoman tehokas!!

    VastaaPoista
  2. Kiitos tsempeista! Riisi on tosiaan hyvää, mulla ei ollut kaapissa tummaa riisiä eikä perunoita, niin meni pari päivää makaronilla. Nyt on käyty kaupassa =).

    VastaaPoista
  3. heippa. kiva tämä sinun blogisi :) Itsekin aloitin tänään tuon superdieetin, tässä on bloginin osoite jos haluaa seurailla :) www.saduntaikaaa.blogspot.com

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli