Lauantaita vaan

Maanantaina se Superdieetti lähtee ja ajattelin sitten viikonloppuna syödä vapaasti (ihan kun sitä ei tässä olisi jo tehnytkin) . Jossain vaiheessa suunnitelmissa oli ottaa varaslähtö, mutta mukavuus voitti tämän erän.

Salilla käynti kruunaspäivää  ja illalla on tarkoitus vetää aerobinen sauvoen tai hölkäten. Sen kyllä huomaa, et ku liikkuu säännöllisesti, niin syökin paljon fiksummin. Illalla olis tarkoitus rakentaa ens viikon aikataulu, et saa riittävästi liikuttuu. Edessä on taas melkoisen vauhtipitoinen viikko...

Leppoisaa lauantaita!

Kommentit

  1. Lueskelin tätä sinun blogiasi. Vau, sä oot käynyt luovuttamassa verta! Hienoa! Mä pääsin aikanaan sairaanhoito-opistoon, olin muutaman kuukauden. Me harjoiteltiin verinäytteiden ottamista pareittain. Mun pari pisti mun suonen viereen... ja kun tuli mun vuoro pistää, niin mun pari pyörty... Vaihdoin sitten alaa.

    VastaaPoista
  2. Mä yritän käydä säännöllisesti luovuttamassa verta. Mulla kun on kohtuullisen hyvä hemoglobiini ja muutenkin siitä tulee itselle niin hyvä mieli.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli