HyperSuperDieetti

No niin. Tänään se sitten alkoi SuperHyperDieettini. Eilen söin "viimeisen aterian"¨vähään aikaan.  Illan menyyssä oli kanttarellikeittoa, rapuja, paahtoleipää, salaattia ja viiniä. Jälkiruokana oli lapsen tekemää omenapiirakkaa ja vaniljajäätelöä.

Nyt sitten välttelen turhia hiilareita ja korvaan päivän ravinnosta osan vlcd-valmisteilla. Käyn viikottain puntaroimassa itseäni tällaisella inbody tyyppisellä puntarilla. Seurailen nyt tarkemmin lihasmassan kasvua ja rasvamassan katoamista. Kuntosalilla on tavoite käydä 2 x viikossa.
Tänään en vielä uskalla mennä kuntosalille, koska olo on vielä flunssan jäljiltä hontelo, mutta tiistaina on tarkoitus aloittaa kuntosaliharjoittelu jos olo on ok.

Miksi näin tiukille?
Mä oon vaan niin on-off ihminen ja jotenkin täytyi pysäyttää tää syksyn "löysäily".  Pääpiirteittäinhän mä oon syöny koko syksyn kohtuullisen kurinalaisesti viikonloppu repsuilua lukuunottamatta, mutta jotenkin vaan tuntuu et täytyy tehdä tää "nollaus".

Ja tässä vielä motivaatiokuvaa...


 





Kommentit

  1. Ite oon kans joko-tai ihminen. Keväällä kun olin dieetillä, niin silloin mentiin todella vähillä kaloreilla, jotta muutostakin tapahtuisi nopeasti. Tällä tavoin sain pidettyä motivaation korkealla. Tyylinsä kullakin, vai miten se meni? ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli