Mahti aloitus lauantaille...

Lauantai on alkanut todella mahtavasti. Aamupäivästä kävin salilla tekemässä aamutreenin ja sen jälkeen reippaan peruskestävyys harjoituksen sykealueella 124-144. Keskisyke oli 138 eli ihan kunnon treeni tuli tehtyä.  

Huomenna on lepo päivä, joka tulee ihan tarpeseen, jos tämän iltaiset pikkujoulut venähtää pitkiksi. Mä oon nykyään niin huono lähtemään hippaloimaan mihinkään, joten ihmettelen tätä juhlaintoani, etenkin tässä on tiedossa lähiviikkoina jos jonkunlaisia kinkereitä. Ehkä tätä juhlaintoa nostaa se, että olen ostanut ihania hippalomekkoja =). Helsinkin reissullani löysin ihanan suomalaisen suunnittelijan Ilona Hyötyläisen (Miun) putiikin, josta löytyi ihana keltainen juhlamekko, jonka aion laittaa illalla päälleni.



Tässä aamun punnitus tulos, joka ihan oikeesti yllätti totaalisesti. Nyt oon taas siinä painossa, missä pitääkin ;). Tää anto taas tsemppausta myös tohon trimmaamiseen ja vauhdin kehittämiseen.


Tänään syön/tulen syömään: tuorepuuron, (palari) kanasalaatin, rahkan, päivällisen pikkujoulupöydän antimista, muutama lasi punaviiniä, ja ilta/yöpalana välipalapatukka.

Pientä kodinhuoltoa ja sitten valmistautumaan pikkujouluihin...

Kommentit

  1. Hienoa! Kub siis kaiken aherruksen päälle tulee tulosta. Ja asiasta kolmanteen, jota minun on pitänyt kysyä jo kauan. Eli tuo sinun profiilikuvasi. Se on niin hauska. Mistä se on? Onko se naamari? Vai onko laiskiaisella noin ihmismäiset hampaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en itseasiassa muista enää mistä tuo kuva on alunperin kotoisin. Olisko ollut niin, että sain sen kaveriltani, kun kaipailin kuvaa.
      Kyllä nuo taitaa olla ihan oikean laiskiaisen hampaat.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli