Pikapäivitys

Heipparallaa...
Blogia ei ole tällä viikolla tullut päiviteltyä ja tämäkin on vain tällainen pikapäivitys, mutta ajattelin vain "ilmoittautua", että täällä ollaan, jos nty joku mun höpinöitä olis sattunut kaipaamaan.

Kirjoitteleln viikonloppuna sitten hiukan pidemmästi mm. siitä kuntotestin tuloksesta ja uusista tavoitteista.

Tässä muutama ruokakuva viikolta.

Vieressä oleva mössö on kvinoa, tomaatti, jauheliha, hernemaissipaprika -mössö. Täytyy todeta, että vaikka tuo ei ulkonäöllisesti ole kovinkaan houkuttelevan näköistä, niin maku oli ihan kohdillaan. Itselle tuo kvinoa oli positiivinen uusi tuttavuus. Suosittelen kokeilemaan, jos ette ole vielä kokeilleet.


 Täytyy todeta näiden kuvien perusteella, että mun keittiössä tähdätään enemmän makuun kuin ulkonäköön =D. Ei tuo makarooni mössökään mikään estetiikan helmi oo... Joo mä en oo mikään esteetikko, meidän perheessä isäntä hoitaa esteetikon virkaa :D.

Ruokailut on sujuneet kohtuullisen hienosti ja vaikka olen hiukan höllännyt, niin kaikki on mennyt suunnitelmien mukaan. Itseasiassa tällä viikolla on ongelmaksi muodostunut se, ettei meinaa "ehtiä" syömään riittävästi.

Mukavaa marraskuun ekaa päivää!


Kommentit

  1. Minäkin ole kyllä kuvannut ruokiani, mutta enpä ole pistänyt kuviksi blogiini... Just noita "mössöjä" olen tehnyt. Hyvä maku, parempi fiilis!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli