Lyhyestä blogivirsi kaunis

Taas on äänyt pari päivää väliin blogimaalmasta. Olen lukenut aivan urpona lähstyvään tenttiin ja samalla väännään neljää esseetä. Jostain on siis täytynyt tinkiä ;) ja tällä erää se on ollut blogin kirjoittamisesta. Lenkillä olen sentään käynyt ja syönytkin tätä lauantaita lukuunottamatta oikein hyvin.

Nyt olen nakuttanut koko päivän koneellta yöpaita päällä (iik) opiskelujuttuja ja vetänyt samalla pähkinä-hedelmä sekoitusta ja pepsimaxia =/. Olen kohtuullisen tyytyväinen tähän astiseeni  tuotoksesni, mutta hommaa on edelleen niin maan perskeleesti siteerakseni Reinikaista.

Illala ryhdistäydyn ja teen lumityöt ja käyn samalla lenkillä. Eli jos minusta ei muutamaan päivään kuulu mitään, niin minä vain nakuttelen esseitä ja ja luen tenttiin.


Tsemppiä kaikille joulukiireiden loppumetreille, sillä niissäkin on jo ihan tarpeeksi =) tekemistä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli