Parempi päivä

Tänään oli jo jees olo. Uskaltauduin jopa vähän kuntoilemaankin. Ihan mahdottoman tiukkaa treeniä en tehnyt, mutta tuntiin meni lähes 500 kaloria, että jotain tuli siis tehtyä. Josko sitten huomenna tiukemmin.

Oon vähän laiskasti mittailut tän Superdietin aikana mittoja, mutta onneksi alkumitat on jossain vihkon kulmassa tallessa. Tosin farkut on hyvä mittari, kun joulun jälkeen ne sai vaivoin ängettyä ne jalkaan, niin nyt ne on jo mukavan löysät :D.



Tälle viikolle olen asettanut itselleni hurjat liikunta tavoitteet. Liikunta on ollut tämän SD:n heikoin lenkki, monestakin syystä. Syömiset on menny tosi nappiin. Mun ei oo tehny herkkuja edes yhtään mieli, mikä on mulle todella epätyypillistä. Toki oon ollu aina välillä vaikka kuinka pitkään herkkulakossa, mut ne on menny tahdon voimalla. Tätäkö siis tuntuu ihmisestä, joka ei oo perso makealle.

Tämä viikko on siis lähtenyt mahtavasti liikkeelle!

Kommentit

  1. Älä vaan aloira liian rajusti heti sairastelun jälkeen!

    VastaaPoista
  2. Tänään otin jo vähän rauhallisemmin ja "riehuin" vain kotona :D.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Hyvää ystävänpäivää

Kotona