Valmistautumista huomenna alkavaan SD:hen

Miksi

Lähdin SD:hen, koska tavoittelen etupäässä takaisin järkirytmiin pääsemistä ruokailuissa ja liikunnoissa. Joulun ajan löysäily ja herkuttelu toi muutamia kiloja, joista tarvitsee päästä eroon. Sen jälkeen lähden tavoittelemaan kiinteämpää minua Tongue Out.

Blogia aiemmin lukeneet muistanevat, että olin viime vuonna olin mukana GFG:ssä, SD:ssä ja Litessä niistä sai mukavasti potkua pysyä kaidalla polulla etenkin ruokavalion osalta. Tosin pyrkimys on oppia elämään tasaisemmin ilman tällaisia tehokausia.

Minä ja kuntosali

Itselleni kuntosaliharjoittelu on ollut aikaisemmin vierasta ja enkä ehkä vieläkään osaa ottaa siitä kaikkia tehoja irti, vaikka olen jo oppinut ihan pitämään siitä. Tämän vuoden tarkoitus on kokeilla tuota saliharjoittelua oikein tosissaan ja katsoa onko se mun juttu. Oon "kateellisena" lueskellu ihmisten hurjia kalorikulutuksia kuntosali treeneissä ei mulla vaan oo ollut sellaisia. Toisin se johtuu varmaan siitä etten oo osannu ottaa ihan täysillä.

Suunnittelua



Nyt olen ottanut kalenterin kauniseen käteeni ja tsekkaan ensi viikon mahdolliset suden kuopat ruokailujen suhteen ja katson liikunnoille paikat viikosta. Iso ongelma on hektinen elämäni, joka vaati suunnittelua tosi paljon. Joudun olemaan paljon erilaisissa tilaisuuksissa, joissa en välttämättä itse pääse vaikuttamaan mitä syön ja milloin, niistäkin tilanteista selviää aika hyvin ennakkovalmisteluilla, mutta "hauskoja" tilanteita on tullut vastaa.

Tämä päivä on mennyt kyllä ihan syöpötellen kaiken näköistä. No eipähän tarvitse seuraaviin viikkoihin harmitella herkkujen perään, kun tietää ettei ne nyt niin hyvälle maistu ja ilmankin tulee toimeen. Nyt kokkaamaan huomisen ruuat ja sitten saunaan.

Tervetuloa Superdieetti elämä, tää täti on valmis!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli