Helle jatkuu...

Kiesus miten lämmin tuolla on. En valita :), mutta en kyllä mennyt äheltämään eilen kuumalle salille ei ilmastointia) vaan naatiskelin auringosta töiden jälkeen. Juoksemaankaan en ole mennyt, vaikka kyllä tuolla teiden varsilla on näkynyt reippaita juoksijoita. Oonkohan mä liian mukavuuden haluinen, kun oon sallinut itselleni tällaisen hellerötväilyn ja liikkunut leudommin.

Piha-askareista ja kauniista kukista oon nauttinut!

 
 
Ruokailut olen saanut pidettyä onneksi aisoissa vaikka "löysäsin" ruokavaliota. Pari viikkoa menin aika tiukilla, mutta se oli hyvä pysäytys uhkaavaan herkkukierteeseen. Viikonloppuna tuli herkuteltua, mutta kohtuudella. Jäätelöstäkin olen malttanut pysyä erossa, jos sitten viikonloppuna herkuttelisi jätskillä, jos vielä on hellettä.
 
Yritän nyt löytää balanssia järkevään arki syömiseen ja silloin tällöin tapahtuvaan herkutteluun ilman ylilyöntejä ;D.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli