Kahvakuulailu ja kotiaskareita

Lauantai lähti liikkeelle rauhalliseen tahtiin pitkään nukkuen. Vauhdikkaan viikon jälkeen se oli todella luxusta. Itse olen melkoinen yökyöpeli, jos vain ei tarvitsi aamulla herätä aikaisin töihin. Mulle aamujumpat tai yleensä liikunta on aamuun ei vaan sovi oikein minulle.

Lukemissani blogeissa on aika monessa ollut haaste, jossa esitellään ostoksia kauppakuitin muodossa.    Mä taas ajattelin napata valokuvan ostoskärrystä. Kärryssä on mm. Uusi kylpytakki, jauhelihaa, kanaa, tomaattimurskaa, kananuggetteja, esikypsiä sämpylöitä, rahkaa ja paljon muuta.



Iltapäivällä puuhailin kotiaskareita, jotka niin helposti jää viikolla vähiin. Kahvakuulailu oli myös etukäteen suunniteltuna iltapäivän ohjelmaan. Se oli tosi fantsu tunnin rääkki. Oon aikaisemminkin käynyt kahvakuulailemassa, mutten vähään aikaan. Tunnin setissä sai sykkeet kivasti nousemaan. Keskisyke oli 124 ja maximi oli 160.


Päivän ruokailut on olleet yees. Aamun tuorepuuron kanssa tapahtui pieni työtapaturma. Olin lapikoinut melkein koko tuorepuuro, kun tajusin, että olennainen ainesosa raejuusto oli unohtunut :D.


AP: tuorepuuro
Lounas: salaattia
VP: protskupatsku
P: savulohta, perunaa, kananmuna ja salaatti
IP: 2 kpl Realia, juustoa ja paprikaa


Nyt Bondin pariin!



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli