Jumppahuiti ja turinaa

Tänään pääsin sitten jumpalle. Ohjelmassa oli pumppi, jossa en ole käynyt vähään aikaan. Se on aina hiukan säätämistä painojen kanssa, kun ei tiedä ohjelmasta. Töistä lähtiessä päätin, että otan kunnon painot ja teen sitten tarvittaessa hiukan rauhallisemmin. Tiistai on mulla myös kävelypäivä ja olin ennakkoon sopinut meneväni kaverin kanssa kävelemään, joten tuli tuplaliikuttua.

Suunnitelmissa olisi aloittaa kuntosalilla käynnit syyskuun aikana ja selvittelinkin jo hiukan työpaikan kuntosalikuvioita. Tähän saakka oon vältellyt työpaikan kuntosalia, mutta nyt kun mulla on soppari paikassa, jossa on vaan jumppia, enkä sieltä pois halua, niin työpaikan salikin on ok vaihtoehto.

En oo koskaan oikein päässyt kunnolla sisään tuohon kuntosalitreenailuun, ehkä se johtuu tästä mun "peruslaiskuudesta" eli en osaa oikein ottaa täysiä tehoja itestäni irti, ellei joku tsemppaa. Tähän ehkä auttaisi se, että asettaisi itselle tavoitteita. Mun tavoite tällä hetkellä on pudottaa painoa, liikkua monipuolisesti ja kiinteytyä. SixPack olisi kiva, mutta ... No joo se ei oo nyt se juttu =).

Päivän syömiset
Aamurahka  
Kanafile ja 1/2 pss nuudelia, porkkkanaa, paprikaa, tomaattia ja kukkakaalia
Banaani
Nakkikeitto
Tuorepuuro (suunnitelmissa)

Kuinkakohan jumissa sitä on huomenna. No, ohjelmassa on huomenna kiertoharjottelua. Eiks se sillä lä millä on tullu :D.






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli