Yöllinen herkuttelu

Yöllinen herkuttelu oli onneksi vain unta. Aamulla herätessäni muistan sen valtavan epäuskon tunteen unessa, miten tässä näin kävi, mähän päätin. Joku tarjosi unessa suklaapatukan ja haukkasin siitä puolet ennen kuin tajusin, et enhän mä syö syyskuussa herkkuja. Mietin myös unessa syönkö patukan loppuun vai ei, mutta en muista söinkö ;) (tän olisin halunnu tietää). Olipa elävä uni. Mulla on tullut aikaisemminkin näitä ruokaunia. Vuosia sitten kun olin pussikuurilla useamman viikon, niin muistan samanlaisen unen. Alitajunta siis työstää ankarasti tätä ruokailujuttua, josko se menisi vähän paremmin jakeluun. Kuluneet 11 päivää on menneet mukavasti.

Tällä viikolla on liikunta ollut lähinnä kävelylenkkien varassa, mutta tänään kävin juoksemassa. Huomenna on vuorossa jumppaa.

Huomenna tulee kuluneeksi kuukausi edellisestä senttipäivityksestä. Jännityksellä odotan mitä on tapahtunut kuukauden aikana. Ei ehkä mitää suurta, mutta luulen suunnan olevan oikean.

Hyvää yötä!

Kommentit

  1. Se on kyllä jännä, että suklaansyöntikin voi olla painajainen. ;) Itsekin olen nähnyt näitä unia. Kerrattain pistelin unessa kokonaisen suklaalevyn ja olin ihan järkyttynyt herättyäni, että todellako rikoin suklaalakkoni tuosta vain.

    Öitä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli