Looppikin kehui eli liikuttu on

 Looppi kehu mua 😄.  Jee! Tiistain ja keskiviikon vajaiden päivien kehut alla olevissa kuvissa. Kuten kuvista näkyy ei askeleita päivän aikana juuri kerry eli hikiliikunnalla on kalorinpoltto haettava. Peruspäivän askeleet on vain 4000 - 6000.


 
Havahduin tänään, että oon varmaan nelisen vuotta syönyt vähintään 4-5 kertaa viikossa aamupalana rahkaa ja aamupalarahka maistuu edelleen. Oon opettanut myös isännän syömään aamurahkaa.


 
Viime viikolla ostin tarjouksesta  muutaman "pallo" aurinkokennovalon. Ne on kivoja näin pimeinä elokuun iltoina ja piristävät kummasti valoisan aikaankin. Ostin myös keltaiset krysanteemit uusiin ruukkuihin. Pitäähän tuota uutta paviljonkia hiukan "sisustaa".

Illaksi vähän värikkäämpää valoa. Kävin tänään vähän täydentämässä värivaloja.

 
 
Pihahavaintoja...
Paprikasta ei taida tulla satoa lainkaan, kesä loppuu kesken. Pitäisi varmaan ruveta nostelemaan ne yöksi sisään. Aamulla vaan ei jaksaisi/ehdi tehdä yhtään ylimääräistä, No ehkä nostan vain paprikat ja chilit sisään akkunan eteen. Tomaatit saa luvan olla ulkona tuli mitä tuli.

Josko sitä kömpisi nukku-mattia morjestamaan, että tulisi pidettyä kiinni 8 tunnin yöunista. Kauniita unia!
 











Kommentit

  1. Hienoa! Minulla tulee hillittömästi askeleita ja vähemmän hikijumppaa eli täydennämme toisiamme.
    Minulla paprika teki paprikoita ihan sisällä ikkunalla. Kannattaa kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää tiimityötä sinä askellat ja minä jumppaan ;). Paprikat nostan ensi yöksi sisään.

      Poista
  2. Kivat lamput, venetsialaisia mallintaen ja kaunis kukka. Tsemppiä liikuntaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tsemppiä tuntuu löytyneen tällä viikolla lupaavasti. Samaa yritän ensi viikollekin.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli