Kaikki keinot käyttöön

Että mun pitää vielä tämäkin päivä nähdä... Oon ottanut äärimmäiset keinot käyttöön ;D. Kaivoin naftaliinista vanhat käyttämättömät Zumba dvd:t, jotka oon jossain mielenhäiriössä ostanut. Kaikki tämä johtui eteeni sattuneesta artikkelista, jossa kehuttiin mm. Zumban erityisesti kaventavan vyötäröä. Kuvitelkaapa "rytmitajuton" norsu olohuoneeseenne, siltä mä lähinnä näytän. Mulla on ihan oikeesti kaksi vasenta jalkaa, mutta kukaan ei voi sanoa, etten olisi yrittänyt.


Tänään harjoittelin Zumban askelia, tein kotitreenin, jossa mukana vatsoja, punnerruksia, dippejä, kyykkyjä yms. Lenkille suunnittelin meneväni, mutta lenkkiseura teki oharit ja niin toimelias en ollut, että olisin mennyt yksin vaikka kovasti sitä harkitsinkin.

Syömiset: aamurahkaa, kanasalaattia, välipalapatukka, pussipuuroa, mandariini, lohivoileipä (ilman leipää) ja salaattia sekä iltarahkaa.


Zumbaa....





Kommentit

  1. Outoo. Mulla on kans tuo.zumba. En kaiva vielä esiin. Katson ensin, miten tehoaa sinulla. Ettei vain tule turhaa liikuntaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kaivoin zumban lisäksi tuon voimavanteen. Raportoin tuloksia. Eilen ilahdutin perhettä treenaamalla zumban askelia... Herkempi ois luovuttanut niistä kommenteista : D.

      Poista
    2. Minulla olisi helppoa, kun Koirapoika ei yleensä pahasti arvostele. Tosin se haluaisi varmaan mukaan.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli