Huonosti nukuttu

Pikkasen alkaa tympimään... Eilen menin sitten lupaukseni mukaisesti ajoissa nukkumaan ja sainkin helposti unen päästä kiinni, mutta kuinka ollakkaan heräsin 4.30, enkä sitten saanut enää unta. Hiukan niin sanottua jurppii tää kolmas yö vähillä unilla. No kohta on yö uus ja viikonloppukin on ovella. 

Kun on väsynyt, niin liikkuminenkin tuntuu tosi vastentahtoiselta, eikä meinaa jaksa tehdä mitään muuta kuin murista. Muriseekohan laiskiaiset oikeasti? 

Syömiset: rahkaa, puuro, jauheliha-raejuustomössö+salaatti, rahkaa ja mandariini
Juomiset: vesi, kahvi ja tee

Aurinkoa odotellessa... 


 


Kommentit

  1. Mä kysyin Puoliskolta, se sanoi, että kyllä ne vissiin murisee. Laiskiaiset.

    Mä antaisin tohon huonoon nukkumiseen neuvoksi sen, että pistä kello pois käden ulottuvilta, niin ettet näe katsoa paljonko se on kun heräät. Se on mitä on. Ja herättää sitten kun sen pitää, joskus aikanaan. Silloin kun mä olin töissä, mulla oli noita samoja ongelmia, että heräsin ärsyttävät pari-kolme tuntia ennen kellon soittoa, enkä enää saanut unta.
    Sitten siirsin kaikki kellot sellaiselle etäisyydelle, etten ylety niihin, enkä näe paljonko ne on. Ajattelin, että no, mä herään jos herään ja valvon sitten sen aikaa minkä valvon. Ja kas, enpäs valvonutkaan. Kun en tiennyt, kuinka kauan mulla on vielä aikaa nukkua, niin mähän nukahdinkin uudestaan aika nopeasti. En välttämättä heti ekana yönä, mutta kyllä se toimi.

    Meillä on nyt sängyssä petareiden välissä kello joka heijastaa kellonajan kattoon - se on ajalta kun mulla oli "väärä" käsi paketissa :) - ja nyt jos rupean käyttämään sitä, niin niinhän siinä käy, että rupean valvomaan aamuöisin. Silloin vaan päätän, että nyt sen käyttö loppu, saatan jopa siirtää sitä tms. ja parin yön päästä taas helpottaa. Voi olla, että sen on vaan uskomus, mutta toimii kuitenkin :D Kannattaa kokeilla.

    VastaaPoista
  2. Tåytyy kokeillä tuotakin kikkaa. Mulla on tosiaan kelloja lähellä... Loop ranteessa sekä kännykkä ja ipad sängyn alla :). Pitää googlata josko netistä löytyisi laiskiaisen murinaa :D.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli