Piikitetty

Tänään kävin influenssarokotuksessa. Oon nyt muutamana vuonna ottanut sen, kun työnantaja on rokotuksen tarjonnut. Tiedä häntä onko ollut apua vai ei, mutta tiettävästi en ole influenssaa sairastanut.

Tänään ei erityistä liikuntaa sitä venyttelyä lukuunottamatta ole ollut/ole tulossa. Huomiselle olen varannut itselleni jumpan.

Tänään on kalapäivä. Päivän menuuna on rahkaa, 2x lohisalaatti, pussipuuro ja smoothie. Juomina puolestaan vesi, kahvi ja tee.

Tää oli tällainen pikapostaus kahden työpaikan välillä.

 





Kommentit

  1. Meilläkin työnantaja tarjoaa influenssarokotuksen joka vuosi. Mä kävin sen ottamassa ekana vuonna ja olin koko talven juu-ei -kipeenä ja päätin silloin, että oli eka ja vika kerta. Oon mieluummin kerralla kunnolla kipee, kun koko ajan vähän kipee. Enkä sitten ollut minkäänlaisessa flunssassa kuin viimeksi kolme vuotta sitten. Nyt on joku pöpö löytänyt mut ja siksi istuksin lämpöpeiton alla ja nautin sen ihanasta lämmöstä. Ja juon varmaan kolmatta litraa teetä tälle illalle. Tulee jo korvistakin ulos.
    En kyllä tiiä, olisko mun syytä hakea se piikki tän epin takia, mutta kun välttelen korkeaa kuumetta, niin en usko, että mitään hätää on. Ja päivystys on onneksi meillä tossa kilsan päässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pientä flunssa on ollut rokotuksenotto vuosina, mutta kunnon influenssaa ei oo kyllä tullut, joten ei tuosta ole haittaakaan ollut. Joskus on saattanut tulla rokotuksen jälkeen hiukan flunssainenolo, nyt ei tullut sitäkään.

      Pikaista paranemista sinne!

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli