Jumppahuiti se ois perjantai

Taas tuli perjantai ihan oikeaan aikaan. Tosin mulla on ainoastaan lauantai vapaana (lue varattuna kotitöille, liikunnalle). Tänään perjantaina ja sunnuntaina mulla on harrastukseen liittyvä työkeikka. Sunnuntai on vielä sellainen aikataulu, että siellä menee käytännössä koko päivä ja alkuilta, mutta toisaalta tykkään tuosta sivutyöstä, joka on mukavaa vaihtelua tuohon päätyöhön. Tänään kotiuduin vasta kymmeneltä ja heti oon täällä blogin kimpussa :).

Etureidet on olleet vielä tänäänkin jumissa vaikka niitä oon yritellyt verytellä. Harvoin tulee näitä kolmen päivän superjumeja ;)- eli tehokasta on ollut. Iltaa kohti jumi on helpottanut.

Tänään tein sitten sen hölmöyden, etten pitänyt riittävää huolta ateria väleistä, joten olin hyvin altis houkutuksille. Tulin super-hyper nälkäisenä juuri kotiin ja täällä oli lapsukaiselta jäänyt pitsaa... No arvaattehan te miten siinä kävi, söin ne loput onneksi sitä ei ollut kahta sliceä enempää :).

Syömiset
Tuorepuuroa, banani, tomaattimakrillisalaatti, 3 jälkiuunileipää, 2 siivua kinkkua, juustoa ja pari palaa sitä pitsaa.

Tomaattimakrillisalaatti

Ehdin päivällä nähdä auringonkin pikaisesti. Sitä olisi katsellut pidempääkin.


Ihanaa perjantaita!






Kommentit

  1. Ei ihan aurinkoa, mutta valoisampi päivä kuitenkin kuin eilen täälläkin.

    VastaaPoista
  2. Totta on, että pienikin auringon säde virkistää mieltä. Oikekin hyvää viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  3. Hyvää viikonloppua myös siniselle sohvalle!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli