Sunnuntai, eiku maanantai

Mä oon ihan päivistä sekaisin oon ollut koko päivän sunnuntaissa :D. 

Tein eilisille pääsiäisvieraille ison pellillisen rahkapiirakka. Vaikka se maistui vieraille ja tänään velipojan matkaankin lähti rasiallinen on siltikin sitä on kummittelemassa tuolla kaapissa. Harmikseni muut meidän perheessä eivät ole niin persoja makealle/ pihejä, joten minähän nuo syön herkkuhimooni ja ettei mee haaskooseen. Nuo edellä mainitut on syy miksi en hirveästi leivo.


Karitsan kare on todella hyvää. Nyt on lihaherkut herkuteltu vähäksi aikaa.

Hiihtoloman reissulta ostin halppis viinipullon laivalta vähän nimen vuoksi. Karitsan kareen kyytipoikana Chileläinen Karu-viini toimi oikein hyvin. Mun täytyy sanoa, että monasti nuo halppisviinit ovat oikein hyviä.



Tänään olen virkannut pannulappua kahvipaketeista. Täytyy sanoa, että on tosi mukavaa näperrellä käsillä jotain...

... Tai oli kunnes virkkuukoukku sanoi työsuhteensa irti :/. Tällaiseen saavutukseen en oo ennen yltänytkään.

Tämä päivä meni myös suurelta osin ihan vaan laiskotellen. Pikkaisen pihassa kiertelyä, terassin kaivamista lumesta esiin ja tulipa se pikakompostorikin "huollettua". 

 Vieläkin tuntuu ettei voimat oo ihan tapissa, mutta nyt on tunne, että tästä on hyvä aloittaa kuntokuuri.

Tsemppiä alkavaan työviikkoon!



Kommentit

  1. Sä oot ollut aikaansaapa, ja tuo virkkuukoukku on kyllä todella saavutus :D Tuohon en oo kenenkään nähnyt enkä kuullut pystyvän. Kaveri kyllä katkoo neuloja ihan jatkuvalla syötöllä ristipistoja tehdessään - mä en pysty siihenkään, mutta että noin paksu virkkuukoukun saa rikki...

    Mäkin sain itseni lopulta tänään ulos; kaveri naapuritalosta laittoi viestin ja pyysi lenkille - en kieltäytynyt. Taputan itseäni olkapäälle.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli