Ei mennyt niin kuin Strömsöös


Kotiuduttuani töistä olin puolessa tunnissa tiputtanut kukkakaalin lattialle (hajosi kivasti), kaatanut täyttämäni auringonkukkasiemen purkkini työpöydälle ja ladanneeni kahvinkeittimen pesukoneesta otetulla huonosti peseytyneellä kipolla. Näihin pieniin vastoinkäymisiin lopahti into tehdä mitään tarkkuuta vaativaa ;).


Päivällisenä oli viikonloppuna savustettua nyhtöpossua hampurilaisen välissä. Olipa hyvää!


Puntarilla en aamulla käynyt, mutta Vapun herkkujen jälkeen tietää, ettei tulos olisi silmiä hivellyt. Tänään on ollut "arkiaktiivinen" päivä ilman lenkkiä. Minulle arkiaktiivinen päivä on yli 10000 askelta. Passiivisena päivänä askeleet jää kevyesti 5000 - 6000 joskus allekkin. 

Mukavaa viikkoa!





Kommentit

  1. Minun on ainakin vaikea saada normi päivänä yli 10000 askelta. Mutta lohduttaudun sillä, että liikunnalla ei niin hirveästi laihduttamisen kannalta ole merkitystä.

    VastaaPoista
  2. Ei se aina mene niin kuin Strömsöössä.
    Mä luulin, että sun kuvassa oli pumpulia = pilviä ja aattelin, että vau, onpa hieno kuva. Ei sillä, hienon kuvan olit saanut noista kukkakaaleistakin.
    Mä sain tänään itseni jopa ulos asti, kävelin kirjastolle ja varaamaan hiustenleikkuun. Siihen se sitten jäikin. Kirjastosta poistuttuani kävelin tien toiselle puolelle ja AM otti kyytiin ja käytiin kaupassa - matkaa ehkä n. 300 m........

    VastaaPoista
  3. Sinussa on kevätenergiaa! Näppärästi pilputit kukkakaalin sähköä säästäen, taitolaji ja heti onnistui. Minäkin luulin pumpuliksi, lankanöttösiksi tai muuksi hauskaksi, mutta olikin herkullista kukkakaalia!

    VastaaPoista
  4. Lohduttavaa, että muillakin joskus putoaa asioita. Minä olen viime päivinä tiputtanut kaikkea mahdollisimman sotkevaa joka paikkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on aina välillä noita tavaranpudottelukausia.

      Poista
  5. Possukaan ei käyny puntarilla.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli