Uusi viikko, uusi alku

Joka viikko sitä taas aloittaa alusta vanhojen "painolastien" kanssa, mutta vielä tulee viikko, jolloin näin ei ole. Sitä viikkoa odotellessa ja sitä kohti työskennellen.

Viime viikko oli oikein mukava, erityisesti viikonloppu, jolloin juhlistettiin koulujen päättymistä. Oman teinimme kanssa kävimme perinteisellä lukukauden päätösruokailulla. Tänä keväänä oli useita erityisiä syitä kuten perheen teinin peruskoulun päättyminen, hyvä todistus ja stipendi. Nyt sitten jännitetään jatko-opiskelupaikkaa. Viikonloppuna oli myös parit lakkiaiset joissa tuli pyörähdettyä. 


Viime viikolla kävin kolme kertaa kävelylenkillä. Näistä kerroista olen todella tyytyväinen ja Heia Heiakin laittoi oikein kehun sähköpostiin. Tästä tavaksi, niin hyvin menee.

Löysin eilen lähikaupasta kevyitä pikku herkkuja. Nuo Läkerolin Fizzy karkit, on mukavan kirpakoita. Kaloreita (jos niitä laskee) on 100 grammassa 203 kcal ja koko pussin paino on 30g eli about 60 kcal pussissa, ei paha jos on pakko jotain karkitella (parempi olisi olla ilman). Nappasin eilen kuvan ostoksista kassahihnalla, että sain karkeista kuvat. Maksamakkaraa ujostutti hiukan, se ei meinannut uskaltaa tulla kuvaan, vaan aina pyörähti kauemmaksi.

Tänään kävin myös kävelylenkillä, vaikka mieli olisi tehnyt jäädä sohvan pohjalle. Varmistin motivaationi ja laitoin heti töiden jälkeen viestiä naapurille lenkille lähdöstä :D. Josko tässäkin pitäisi paikkansa se vanha sananlasku "pienistä puroista syntyy suuri joki".

Nyt meen surauttamaan iltapala smoothien ja hilppasen nukkumaan ajoissa.











Kommentit

  1. mä en vaan saa itsestäni irti muuta kuin mässyä ja se tuntuu jo farkuissakin :(

    VastaaPoista
  2. Tai siis olin mä tänään lenkillä, kun mun ulkoiluttaja laittoi viestin kesken salaatin syönnin, että lähdenkö lenkille, käveltiin melkein 1,5 tuntia - että oon mä jotain tehnyt. Valehtelin.

    VastaaPoista
  3. Mullakin on ollut vaikeuksia liikkeelle lähdön kanssa, mutta onneksi naapurissa on ollut lenkkiseuraa. Yksin on niin helppoa pyörtää lenkille lähtöpäätös.

    1,5 tunnin lenkki on tosi hyvä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli