Nykertelyä

Puf ja taas on sunnuntai. Viikko on ollut hektinen, siihen on mahtunut työreissua, teatteria, tapahtuman suunnittelua ja valmistelemista töissä, perustyökiirettä, naisteniltaa unohtamatta. Toki aikaa on jäänyt myös kotoiluun ja lepäämiseen.

Tällä viikolla olen hamstrannut mm. lankoja. Voi kun muistaisin sen, että lankoja hankkiessa olisi hyvä tietää mitä niistä aikoo tehdä. Ostamistani langoista olen hetken pohdittuani suunnitellut tekeväni sukkia, pipon ja huivin.
Laitoin kuvaan myös ostamani Taika mukin, jonka hankkimista olen pitkään haaveillut. Se on mukavan kokoinen aamukahvimukiksi.

Kaupassa haaveilin myös tuosta uudesta muumisesonkimukista, mutta ajattelin hiukan katsoa löytyisikö sitä mistään halvemmalla. Cittarissa se oli 17,95. Monasti olen vannonut etten uusia mukia osta ja taas suunnittelen ostavani...

Tällä viikolla olen tsekannut Youtubesta hiusten laitto videoita. Olisi kiva vähän osata laittaa erilaisia kampauksia, ettei aina laita samalla tavalla. Joutessani virittelin erilaisia nykerryksiä. Tuossa kuvakollaasissa on kaikki ensimmäisen kerran nykerryksiä, mutta uskon, että pienellä harjoittelulla niistä saa ihan toimivia ja kivan näköisiä kampauksia.

Leppoisaa sunnuntaita!



Kommentit

  1. Mun on pakko elvistellä.... Pöllönä... mulla on noi kaikki eriväriset Taika -mukit ja nyt sitten ostin itse itselleni sen uudet keräilymukin, sen missä se pöllö lentää!
    Sitten mulla on - nyt tulee oiken TOSI naisen logiikkaa :D :D
    Siis keräilyerissä on tietenkin myös se punainen. Sitten on yksi punainen käytössä, teemukina. Punainen on mun lempiväri. JA, kun ne oli tarjouksessa TOSI halpoja, ostin toisen punaisen teemukiksi, ihan vaan sitä varten, JOS se teemuki putoaa ja hajoaa, niin sitten mulle jää silti punainen Taika -muki teemukiksi...
    Ja sitt mä sain synttärilahjaksi mustavalkoisen mukin, mutta sellainenkin oli jo, kun Poika oli ostanut sen joululahjaksi. Siis niitäkin on kaksi. Mulla on siis kolme Taika -teemukia :D :D
    Miten niin mä olen outo???
    Ja nyt kun Cittarissa on joku keräilykampanja menossa niin Poika kysyi haluanko mä jotain Taika-astioita... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tuolla Cittarin keräilykampiksella raatsinkin ostaa ;). Arvoin pitkään sinisen ja punaisen välillä.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli