Taistelua

Tänään alkoi ihan varottamatta kurkkua kaihetamaan ja olen ollut ihan naatti, flunssa siis yrittää iskeä. Olen pari kolme kertaa saanut torjunta voiton flunssan alusta tänä syksynä ja yrittänen vielä sitä vältellä. Nyt vaan ei voisi sairastaa. Ihan kuin koskaan olisi hyvä sairastaa, mutta nyt se tulisi pahinpaan mahdolliseen saumaan.


Nyt kuumaa juomaa, C-vitamiinia, sinkkiä ym. troppia ja sit nukkumaan. Nukkumaan olisi pitänyt mennä jo reilu tunti sitten ja täällä killun.

Kommentit

  1. Inkivääriä, hunajaa, kuumaa vettä/teetä.
    Toivottavasti pöpö karkaa - sano sille, että kaikki sun kaverit, blogikavereita myöten, tulee antamaan sille kyytiä ja se ei oo mitään helläkätistä, jos ei älyä häipyä. Murrr....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sanoin sille pöpölle sun terveiset ja toivotaan, että se uskoo!

      Poista
  2. Muriseva Pöllö, astuu mun tontille, vuh!! ;DD
    Valkosipulia, siinä on antibioottien kaltaisia yhdisteitä ja kun on hyvä syy dunkata niin kynsikaupalla!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla, et huomenna mua ei halua nähdä kukaan 🤣.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli