Maanantai ja tiistai

Tiistai on jo illassa. Herkut on nyt arjesta jätetty eli en saa syödä kotona karkkia, leivonnaisia, keksejä tai jäätelöä. Tavoitteena on siis jättää selkeät sokerit pois. Kovasti on tehnyt mieli, mutta toistaiseksi olen osannut pitää varani.



Tänään on talven pakkasennätys. Päivällä oli niin upean kirkas keli, että oikein harmitti kun joutui olemaan töissä.



Pienen iltapalan jälkeen on treffit nukkumatin kanssa. Öitä!



Kommentit

  1. Kostan.
    Syön lakritsisekoitusta Panda. Maissilastuja, dippi. kermaa, Kuolatkaa r.y. kokoontuu pesässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Argh . Mä oon kyllä aika siedättynyt kun täällä muut vetelee vieressä herkkuja. Eilen jouduin jopa irtariostoksille.

      Poista
  2. Hyvä, jos kiellot toimii. Minulla käy päinvastoin. Jos kiellän jonkin syömisen, on pakko saada just sitä. Ihme juttu, ettei toimi kasviksiin???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on helpompi olla kokonaan syömättä kuin pysyä kohtuudessa. Toiveena olisi oppia kohtuuteen.

      Poista
  3. Kissa söi.
    Koira söi.
    Minä en.

    Nälkä.

    (aiwan saatananmoinen, toinen, älä edes ajatusta pukkaa.)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli