Mieluinen virstanpylväs

Tänään tulee 60 päivää ilman karkkia ja makeaa on mennyt muutenkin vähemmän. Välillä toki iskee pieni makeanhimo, mutta niistä on selvitty. Surullista sinänsä, ettei karkittomuus ja makean vähentäminen näy painossa. Tiedostan, että ruokavaliossa on vielä viilaamista, mutta nyt yritän edetä pienin askelin. Positiivista on toki, ettei paino ole noussut.

Liikuntaa lisäilen pikku hiljaa. Viikonloppuisin metsäretkiä ja viikolla nettijumppaa. Otin itselleni 8 viikon nettijumppapalvelun testiin. Tykkään jumpista, mutta viime aikoina, en vain saanut lähdetyksi ryhmäliikuntoihin. Yleensä aikataulut ei vaan natsannut, mutta välillä iski lähtemisen laiskuus. Nyt sitten voin jumpata aikataulun mukaan tai jos aikataulu ei natsaa, niin voin jumpata silloin kun sopii.  Tavoitteenani on kolme jumppaa viikossa.


Tällä viikolla olen jumpannut kahtena iltana. Vielä on siis vähintään yksi jumppa ja sunnuntaina olisi tarkoitus mennä metsään.




Kävin tänään hamstraamassa sallittua herkkua Cherry PepsiMaxia kun se oli tarjouksessa. Pullojen määrästä voisi päätellä, että lipitän sitä hirveästi, mutta olen kohtuu käyttäjä. En juo joka päivä tuota PepsiMaxia, ehkä keskimäärin 1 litran viikossa. Ukkokulta ja meillä paljon viihtyvä ottopoika verottaa kyllä mun limpparivarastoa, joten olen siirtynyt piilopulloihin 😂.

Olen kuin orava, joka jemmailee pähkinöitään ja unohtaa missä mun piilopullojemma on 🙈. 


Jipii, huomenna on perjantai!



Kommentit

  1. Salainen jemma, kuulostaa hauskalta! Tahtoo tuo kofeiini koukuttaa niin kahvissa kuin limussakin. Itse olen kahvinjuoja. Nettijumppa on hieno vaihtoehto liikkua suunnitelman mukaan, siis ohjelman mukaan, ihan oman aikataulun puitteissa. Oikein hyvää ja reipasta viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jemmapullo on meidän perheessä jo vitsi. Kahviin olen itsekkin koukussa, mutta tuo cherry max on hallinnassa oleva herkku.

      Iloa viikkoon!

      Poista
  2. Piilopullo! Minä juon joskus cocista, kun väsyttää. Kofeiinia helpossa muodossa.
    Onnea karkittomuudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tullut ajatelleeksi, että PepsiMaxissa on kofeiinia. Piti ihan käydä tsekkaamassa määrä ja kohtuu paljonhan sitä siinä on.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli