Rajapyykki saavutettu

Eilen meni 100 rikki. Nyt olen elänyt 100 päivää karkitta. Herkutta en toki ole täysin ollut, mutta vähemmän olen herkutellutkin. Nyt pitäisi miettiä seuraavaa askelta tai sitten jatkaa vain näin. Aiempien kokemusten perusteella en usko kohtuukäyttöön.

Kommentit

  1. Onnittelut!
    Pitäisköhän minun kokeilla samaa punaviinin kanssa???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Itse juon niin vähän viiniä tai ylipäätään mitään, etten ole pitänyt tarpeellisena tipattomia tammikuita yms, mutta jos itse kokee, että vähempikin riittää, niin mikä ettei. Itse kyllä tuumailin, että punaviiniä voisi juoda useamminkin, lähinnä lääkkeeksi 😃. Punaviinin pitäisi kuulemma vilkastuttaa verenkiertoa.

      Poista
  2. Makeanhimosta sain tänään kuulla työssä valaisevan kertomuksen. Ei ole helppoa irrottautua jos on mieltynyt makeaan. Onnittelut hienosta saavutuksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollut aina perso makealle, taitaa olla sukuvika. Tosin mun ongelma on, että suolaisetkin herkut menee.

      Poista
  3. Onnea, upea suoritus!

    Mä pärjäsin 31 päivää ilman suklaata! Sitten sorruin yhteen patukkaan, ja jatkoin. Nyt on siskon kanssa sopimus, että saan tuliaiset äitin luota vasta, kun toiset 31 päivää on täynnä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieno suoritus sielläkin! Tuo on musta erityisen hienoa, että onnistuu jatkamaan vaikka sortuukin. Sulla on siskosi kanssa hyvä diili.

      Poista
    2. Kiitos :)
      Siskon kanssa yritetään kannustaa toinen toisiamme; kummallekin kun tekee suklaaton/karkiton/herkuton kausi silloin tällöin ihan hyvää. Tai vielä parempi, jos voitais unohtaa herkut kokonaan.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Hyvää ystävänpäivää