Uuden vuoden aloitus

Tammikuu on jo puolessa välissä. Olen joutunut toteamaan, että olen työlle allerginen. Ensimmäisellä viikolla niskat jymähtivät ja kärsin tylsästä päänsärystä. Toisella työviikolla (tällä viikolla) jömähti selkä ihan vain eteen kumartuessa. Sitkeästi olen kyllä tössä sinnitellyt, mutta kyllähän se on vähän häirinnyt.

Liikunta innostusta olen myös kaivellut. Salilla olen käynyt pariin otteeseen, pilatesta ja ilmajoogaa olen myös kokeillut. Molemmista tykkäsin eli menevät jatkoon. Kahvakuulaa täytyy myös kokeilla pitkän tauon jälkeen. Pumpin taidan jättää nyt väliin, vaikka se on joskus suosikkini ollutkin.

Kutominen on ollut suunnittelun ja lankojen hypistelyn asteella, mutta eiköhän kohta ala puikot sauhuta. Suunnitelmissa yksi innovaatio ja muuta kivaa.

Vuoden ensimmäinen leffateatteri käyntikin on tullyt tehtyä. Kävimme katsomassa Jojo Rabbitin, joka näytti myös saaneen muutamia Oscar ehdokkuuksiakin. Jos olet leffaan menoa suunnitellut, niin lämmin suositus tuolle Jojo Rabbitille. Upeita roolisuorituksia ja vähän ajattelemista.


Sohvaperunanakin olen ollut... Toinen hyvä leffa, jota voi suositella on pari vuotta sitten Suomessa ensi-iltansa saanut Three Billboards Outside Ebbing, Missouri . 
Tämä leffa löytyi kohta entisen teinin leffahyllystä. 

Molemmat leffat oli mielestäni 5/5.


Ensi viikolla pitäisi vähän ryhdistäytyä ja katsoa vähän tarkemmin mitä syö. Joskohan sitä oikein alkaisi pitämään kuvallista ruokapäiväkirjaa....

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli