Mukavampi viikonloppu ja muuta höpinää

 Viikonloppu oli oikein mukava ja kontrasti edelliseen viikonloppuun oli melkoinen. Lapsukainen tuli käymään kotona ja saimme lapsukaisen majoitettua tänne pahvilaatikoiden keskelle 🙈. Lauantaina kurvasimme mökille. Lapsukainen harmitteli matkalla, että tänä vuonna ei olekaan joulukalenteria. Minäkin harmittelin, että ostamatta on jäänyt.

Pysähdyimme mökkipaikkakunnalla kaupassa ja tsädää siellä oli joulukalenterit -50%. Minä ostin kakkossuosikkini Patukka joulukalenterin (puurokalenteria ei ollut), lapsukainen halusi Smarties kalenterin ja Ukkokullalle ostettiin Muumi-kalenteri. Nyt minä olen sitten ihmeissäni kaikkien patukoitteni kanssa.


 

Viime viikolla havahduin, että keväällä ostamani e-liput olivat menossa vanhaksi ja iski hätä mitä niiden kanssa teen, eihän niitä käyttämättä voi jättää. Itse en oikein isoihin väkijoukkoihin halua mennä, edes maskin kanssa. Lopulta päädyin kuitenkin käyttämään liput itsekkäästi itse ja elokuvat valitsin kriteerillä alkaa ennen klo 17.00 ja mahdollisimman vähän ihmisiä. 

Viime viikolla kävin katsomassa Kontion ja Parmaksen ja huomiselle on lippu Kulkuset, kulkuset elokuvaan. Normisti tuskin olisin valinnut kumpaakaan leffaa 🤭. 

Kontiota ja Parmasta oli lisäkseni katsomassa kymmenkunta henkeä ja huomiseen leffaan olen toistaiseksi ainoa lipun ostanut, joten aika turvallisin mielin olen noista leffakäynneistä. Keskiviikkona on labrat ensi maanantain sytostatteeja varten ja yritän kovasti pysyä terveenä.



Kommentit

  1. Kiva kuulla, että viikonloppu oli hyvä. Tuollaisen patukkakalenterin olisin itsekin voinut ostaa. Onneksi ei ole tullut käytyä kaupoissa. Ei tule sorruttua. Ja minullahan on jo näitä joulukalentereita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihmeissäni kun olen.malttanut olla mutustelemaan noita alkupäivien patukoita. Toki yksikin patukkapäivässä voi olla liikaa 🙈

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli