Isänpäivää ja silleen

Perjantaina tultiin sen verran myöhään kotiin, joten päätettiin, että lähdetään vasta lauantaiaamusta mökille. Tämä sopi mulle oikein hyvin, sillä lapsukaisen ei pitänyt päästä alunperin kotiin isänpäiväksi, mutta kun kuviot muuttui, päätimme yllättää Ukkokullan. Uunotin, että mun pitää hakea paketti Aseman Ärrältä ennen mökille lähtöä ja tädää lapsi tulikin kyytiin. Plan B oli, että lapsi olisi tullut perässä mökille toisella autolla, mutta nyt päästin yhdellä autolla. 

Olipa tosi vaikea olla paljastamatta yllätystä, kun on tottunut jakamaan asioita.

Isänpäivän aamupala munakasrulla

Olin todella onnellinen kun mun kurpitsalyhty oli vielä kuosissa.

Herkuttelimme jälleen ”grillipitsoilla”

Talvi yllätti mökillä. Kotona 60 km päässä ei ollut lumesta tietoakaan. Hassua miten sää tyyppi vaihtuu suht lyhyellä matkalla. 

 Siellä ylhäällä odotti koti.

Voittajafiilis kun taas jaksoi kivuta portaat kotiin.

Kiusaus käyttää naapurirapun hissiä, on kohtuullisen suuri, silloin kuin se on mahdollista, mutta kerran päivään olen toistaiseksi kavunnut, kun oon ollut vain maisemissa. 




Kommentit

  1. Minullepa iski kipeä polvi ihan yllättäin. Ei ole aiemmin ollut polvi kipeä. Nyt pitää turvautua hissiin etenkin alas mennessä. Onneksi hissiremonttiin on vielä aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts, onneksi tosiaan teillä ei ole remontti vielä päällä. Alaspäin meno tuntuu tosiaan nuljummalta polvissa… ylös meno pistää puuskuttamaan 😀

      Poista
  2. Sun ukkos on onnenpekka. Musta olisi hienoa jos mulla olisi yhtä välittävä väimoa ja lapset. Oikeesti.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli