Hyvä päivä!

Eilinen ilta tosiaan meni migreeniä potiessa, mutta tänään oli toinen meininki...

Ohjelmassa oli vuorossa siivous viikonloppua ja "vieraita" varten kun torstai-ilta menee viraabelityön parissa. Mistä ihmeestä tota hiekkaa tulee talouteen, jossa ei ole pieniä lapsia tai karvaturreja. Samaan siivoussyssyyn keräilin talvivaatteita pois eteisestä. 

Iltaan mahtui myös pikainen piipahdus "shoppailemassa" ystävien kanssa. Mulle ei matkaan tarttuneet kuin patakintaat :).

Pihalta löytyi myös sinivuokkoja, tosin ne oli nukkumassa kun otin kuvaa.

Lenkille en ehtinyt, mutta päivän aktiivisuustaso tuli saavutettua. Tänään oli hyvä päivä myös ruokailujen suhteen.

Tänään tein kanasalaattia, kylläpä se maistui pienen tauon jälkeen.

Päivän huippu-uutinen loppuun, mä sain tänään tiedon opiskelupaikasta. Syksyllä taas opiskelen työn ohessa. Miten tässä taas näin kävi, munhan ei pitänyt pitkään aikaan lähteä opiskelemaan ;) kun tuon edellisen tutkinnon suoritin. Opiskeluun jää tosiaan koukkuun...





Kommentit

  1. Onneksi olkoon opiskelupaikasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isokiitos Possu Munkki! Mä oon ihan täpinöissäni ;).

      Poista
  2. Onnea! Opiskelu työn ohessa on kunnioitettavaa ja antaa varmasti paljon. Kesän aikana ehdit laittaa penaalin ja koulurepun kuntoon. Kai sinulla on penaali? Suloiset sinivuokot, meilläkin kurkisti ensimmäinen nuppu pihassa, kainosti lehtien peitosta, odottaen haravointia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Työn ohessa opiskelusta mulla alkaa olla jo 15 vuoden kokemus ;), oon tainnut jäädä koukkuun. Parhaimmillaan tämä opiskelun ja työn yhdistäminen on silloin kun opiskelu/tutkinto tukee työtä ja antaa siihen uusia ulottuvuuksia sekä uusia "työvälineitä".

      Talosta löytyy muutama teiniltä "peritty" reppu ja penaali :D.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli