Hyvää ystävänpäivää!


Hyvää ystävänpäivää!

Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää.
Minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.

Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan.
Kuinka aurinko laskee puiden taakse, ja saa
taivaan punertamaan.
Minä olen vielä pikkuinen, ja siksi tahtoisin. Oppia tän´
maailman, paljon paremmin.
Ja kun mä sitten joskus, olen aikuinen. Niin toivon että
oppimasta koskaan lakkaa en.


Villasukan alkua...





Kommentit

  1. Hyvää ystävänpäivää tällekin päivälle :)
    Ihanan värinen villasukka tulossa sulla!

    VastaaPoista
  2. Kaunis varsi puikoilla! Hyvää Ystävänpäivää, kiitos runosta. Ystävänpäivähän on joka päivä.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli