Satatonnia lähestyy, arvonta

Pitkään on tässä blogissa turistu, vuodesta 2012 asti. Nyt alkaa 100 000 lukijan haamuraja lähestyä. Se joka arvaa lähiten päivän jolloin tuo 100 000 lukukertaa tulee täyteen saa pienen palkinnon.
Itse arvelisin, että rajapyykki ylittyy tämän vuoden puolella.

Tämän päivän kävijä saldo on 98 950.



Kommentit

  1. Hmm.. Possu on huono tällaisissa. Mitään karkkipurkin karkkien lukumäärääkään ei oo koskaan oikein arvannut. Sanotaan : 20.12.2018

    VastaaPoista
  2. Mä olen yhtä huono arvauksissa kuin Possu, niin mä yritin oikein laskea Pöllön matikalla, mikä olis todennäköisin päivämäärä. Sain saman tuloksen kuin Possu. Mutta koska ei oo reilua laittaa samaa päivää kuin ystävä edellä, niin... onko se nyt sitten 19. vai 21. Nyt meni vaikeaks.... Mä kokeilen päivää aikaisemmin, eli mun arvaus on 19.12.2018.
    Onnea kisaan Possu!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli