Otsikoton


 Tänään töissä oli jouluruokailu. Satsasin erityisesti savustettuun kalaan ja sienisalaattiin. Kinkkuakin otin siivun, ehkä ainoan koko jouluna, olen enemmän kalkkunaihmisiä. Olin aika tyytyväinen itseeni kun maltoin mieleni ja söin maltillisesti jouluruualla.

Illan pikkujouluissa söin pari siivua pitsaa, pulla siivun, muutaman suklaa makeisen ja pähkinä-rusina sekoitusta. Selvisin illastakin maltillisesti masta mielestäni. Hyvä minä kehun itseäni.



Tänään otin käyttöön uuden ananassaippuan. Kaunis ja miedosti tuoksuva saippua tuntui oikein hyvältä valinnalta. Olen nykyään viehtynyt palasaippuoihin. Niitä tulee ostettua myyjäisistä yms. tilaisuuden tullen.

Ymmärtääkseni palasaippuat on myös ympäristöystävällisempiäkin... vähemmän ”muovia” vesiin.

Piti myös räpsästä kuva kynsistä, kun kerran sellaiset on ja kun kynsilakkakalenterista on tullut kivoja sävyjä, joita on tullut kynsiin siveltyä. Eihän nuo ihmeelliset kukkaset ole, mutta itse olen ihan tyytyväinen noihin ”ihan ite tein” kynsiin.




Kommentit

  1. Kivat kynnet! Minäkin olen kovasti tykästynyt palasaippuoihin omassa käytössä. Niissä on saatavilla hyvin miellyttäviä, luonnonmukaisia, ihoystävällisiä suloisesti tuoksuvia vaihtoehtoja. Oleellista on saada saippua kuivaksi käytön jälkeen. Annan usein myös lahjaksi ihanan saippuan. On muuten hyvä pari villasukille! Tuoksujen suhteen täytyy olla varma, ettei allergia häiritse vastaanottajaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palasaippua on tosiaan oiva lahja. Olen antanut lahjaksi saippuoita, jotka on huovutettu villan sisään.

      Poista
  2. Palasaippuat on luonnon kannalta parempi valinta, mutta minä edelleen noita nestesaippuoita...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on sauna/suihku käytössä ainoastaan pakasaippuat, mutta käsien pesuu on vielä nestemäisiä käytössä ja ”varastossa”.

      Poista
    2. Ei niin lyhyttä lausetta, ettei paria kirjoitusvirhettä mahtuisi 😀

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli