Joku puhkuu ja puhaltaa

Huh, mikä puuskittainen tuuli on tänään melskannut. Sisältä sitä on tullut etupäässä seurattua 😀. Muutama pikku sähkökatko on päivän aikana ollut, mutta ne on olleet todella lyhyitä. 

 

Kaupassa käydessä huomasin, että kauppoihin oli tullut uusi PepsiMax maku mango. Pitihän sitä ostaa ja maistaa. Tykkäsin mausta, se oli yhtä hyvää kuin CherryMax. Rasberry ja Lime versiot taas ovat olleet pettymyksiä.  

 

Perus PepsiMax on ollut mielijuomaani limppareista jo vuosia, vaikkei sitä nyt määrällisesti viikossa paljoa tule juoduksikaan.









 Tällainen aarre löytyi laatikoita penkoessa. Harmi vain, etten ole laittanut vuotta, jolloin kortin sain. Muitakin ihania aarteita löytyi ja varmasti vielä löytyy kun pengottavaa riittää. 


 




Tuulesta ja tuiskusta huolimatta pihan tirpat on jaksaneet pitää kevät sirkutusta.


PS. Muistakaa siirtää ensi yönä kelloja, vaikka olohuoneesta keittiöön 😂.






Kommentit

  1. Kylläpä oli melkonen myräkkä ,nyt on kaunis auringon nousu alkamassa. Kelloja on siirrelty,toin makuuhuoneesta pirttiin jos se kävis siinä paremmin. 😉

    VastaaPoista
  2. Kyllä puhkui ja puhalsi. Isoja oksia oli puista karsinut. Onneksi suurin osa kelloista siirtää ihan itse itsensä. Keittiön norsukellon siirsin hyvissä ajoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunnustan, että mulla on keittiön kello vielä talviajassa. Täytyy kaivaa tikkaat esiin ja kiivetä.

      Poista
  3. Minä nukuin sunnuntaina niin pitkään, että kaikki muut kellot oli ajassa paitsi mun rannekello, mutta sen nyt niin väliäkään kun käytän sitä ehkä just sen kaks kertaa vuodessa: silloin kun sitä pitää kääntää. Syksyllä käännän sen kellotaulu nurinpäin ja näin keväällä kellotaulun näkyviin ;) Kesällä olen aina ajassa, kun kello on tunnin jäljessä...
    Mursu oli herännyt normaaliaikaansa ja ihmetteli kelloa katsoessaan, että mitä ihmettä, nyt alkaa olla yöunet jo liian vähissä, vastahan tässä mentiin nukkumaan ja kello on vasta viisi! Sitten muisti, että jaa niin, se on kesä.
    Minä puolestani kuuntelin "muka nukkuen" sen hiippailua ja kuuntelin kun ulko-ovi kolahti. Kävi mielessä, että no johan, siellä on kai satanut lunta yöllä ja se reippaana lähti tekemään lumitöitä heitä aamusta. Kissanvillat: oman rannekellonsa oli käynyt laittamassa aikaan. Minä heikkona hetkenäni olen ostanut sille lahjaksi kellon, joka tarkistaa ajan jostain satelliitista ja sitä se kelloa se siis kävi ulkoiluttamassa.
    Että on kyllä meillä jokaisella oma ruljanssimme noiden kellojen kanssa - ei noille oikeastaan voi enää kuin nauraa, kun ei muutakaan voi. Edelleenkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin elän toivossa, että tämä kellojen siirtely loppuu ja illan virkku olen todellista, että paras olisi ”oikeaan aikaan” jääminen eli talviaika.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toipumista

Vauhdikasta elämää

Syyskuu meni, lokakuu tuli